O SZKOLENIU

Zapraszamy na spotkanie warsztatowe, które będzie idealną odpowiedzią i źródłem rozwiązań dla Waszych biznesowych pytań i wątpliwości. 
To spotkanie dla właścicieli firm, pracowników oraz osób, które myślą intensywanie o założeniu własnej firmy. 
Zakładamy, że wszyscy uczestnicy są otwarci na wdrażanie biznesowych zmian
oraz wprowadzanie kompromisów wynikających z nowo pojawiających się potrzeb klienta.

Podzielimy się z Wami naszym biznesowym doświadczeniem, nowoczesnym i innowacyjnym spojrzeniem
oraz inspiracjami do silnego rozwoju kwiatowego biznesu
. Opowiemy jak rozmawiać z klientami,
jak proponować nasze rozwiązania, żeby efektywnie się rozwijać.
Skupimy się na nowoczesnych kanałach komunikacji (facebook, pinterest, instagram)
i wspólnie skalkulujemy przykładowy ślubny projekt. Pokażemy Wam,
że możecie korzystać z wielu bezpłatnych narzędzi, które zwiększą efektywność ślubnych działań.

Gwarantujemy, że zaskoczymy Was wielokrotnie, ponieważ nie będziemy mówić o obowiązkowych,
książkowych rekomendacjach obsługi klienta. Poruszymy najistotniejsze kwestie,
czasami trudne do zrozumienia a z drugiej strony niezwykle funkcjonalne,
które są naturalnymi, logicznymi elementami w kontaktach między ludźmi,
jednocześnie perfekcyjnie mogą wspierać nasz rozwój. 

Dlatego też będziemy podejmować tematykę florystycznego biznesu, nie tylko z punktu widzenia właściciela firmy florystycznej,
ale również z perspektywy klienta. Nauczymy się myśleć kategoriami konsumentów i postaramy się zrozumieć ich
/zazwyczaj ukryte/ potrzeby. Wspólnie zastanowimy się nad procesem zakupowym w kwiaciarni lub ślubnej pracowni.

Odpowiemy sobie na pytania czy florystyczny biznes będzie się rozwijał i w jakim kierunku?
Czy potrzeby konsumentów będą wspierały rozwój naszej kwiatowej branży i jak radzić sobie
z wciąż pojawiającą się konkurencją z wielu stron?
Na te pozornie trudne pytania odpowiemy wspólnie, ponieważ nasze spotkanie
to nie wykład a dzielenie się obserwacjami, doświadczeniami i nowoczesnym florystycznym myśleniem.

 

ZAKRES TEMATYCZNY ZAJĘĆ

• ​Obsługa klienta i budowanie ofert;
• ​Kalkulacja projektu ślubnego;
• ​Narzędzia marketingowe nowoczesnego florysty;
• ​Facebook i social media;
• ​Bezpłatne aplikacje wspierające rozwój Twojego biznesu.

 

PO SZKOLENIU

Samodzielnie stworzysz strategię swojej firmy, zrozumiesz potrzeby lokalnego klienta.
Zainspirujesz się do wprowadzenia potrzebnych zmian i nowoczesnych rozwiązań,
które pomogą przetrwać na zmieniającym się rynku kwiatów.
Poznasz rekomendacje innych florystów, wymianiając się z nimi doświadczeniami i obserwacjami.

 

FORMA SZKOLENIA

Szkolenie odbywa się w formie spotkania studium przypadku /tzw: case study/.
W spotkaniu może wziąć udział maksymalnie 12 uczestników.

 

SZCZEGÓŁY

MIEJSCE SZKOLENIA

SZCZECIN 

Hotel Dana Business & Conference

Ul. Wyzwolenia 50

TRENER / Michał Hibner

TERMIN / 8 stycznia 2019 (wtorek: 10:00-16:00)

GRUPA / początkująca, średniozaawansowana i zaawansowana

CENA / 490 PLN brutto / Faktury przesyłamy w formie elektronicznej w ciągu 5 dni od zakończenia szkolenia

W CENIE / dyplom oraz FA cafe

 

 
 
 
 
 
podaj email:

lub/i telefon