RODZAJE SZKOLEŃ I NASZA OFERTA

 

Kto może wziąć udział w szkoleniu?  

Dla osób rozpoczynających przygodę z florystyką przeznaczone są szkolenia Seminar Class oraz Seminar Online.
Florystów z kilkuletnim doświadczeniem lub ukończoną szkołą florystyczną
zapraszamy na kursy Master, Seminar Class oraz inne spotkania, które dostępne są w naszym HARMONOGRAMIE

 

Na czym polega szkolenie Seminar Class i kto może w nim uczestniczyć? 

Jest to szkolenie w formie pokazu florystycznego, każdy niezależnie
od poziomu zaawansowania może wziąć w nim udział. 

 

Na czym polega Seminar Class PLUS?

To dodatkowe 1,5 godzinne szkolenia warsztatowe przeprowadzone
po zakończeniu pokazu florystycznego.

 

Czy mogę wykupić szkolenie Floral Academy jako prezent i otrzymać voucher dla bliskiej mi osoby?

Tak istnieje taka możliwość. Chętnie przygotujemy voucher prezentowy dla wybranej przez Ciebie osoby.
Poinformuj nas o tym podczas składnia zamówienia i taki komentarz umieść w polu: TWOJE UWAGI.
Voucher wyślemy na podany adres e-mail w formie elektronicznej do samodzielnego wydruku.

 

 


 

ZAPISY i ZAMÓWIENIA

 

Jak zapisać się na szkolenie?

Zapisy przyjmujemy wyłącznie online, podczas składania zamówienia wypełnij formularz zgłoszeniowy.
Zamówienie kończy się potwierdzeniem w postaci indywidualnego numeru zamówienia oraz nr konta,
na które należy dokonać przelewu w ciągu 3 dni roboczych.

Miejsce zostanie zarezerwowane po opłaceniu szkolenia, o czym poinformowani zostaną Państwo drogą mailową.   

 

Nie otrzymałam/nie otrzymałem potwierdzenia zamówienia. Co zrobić?

Potwierdzenie zamówienia przesyłane jest droga mailową.
W przypadku braku wiadomości prosimy sprawdzić skrzynkę spam/niechciane.
Status zamówienia możemy również sprawdzić w naszym systemie,
w takim przypadku prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem 790 790 125.

 

Skąd mogę wiedzieć, że jestem na liście uczestników?

Zmiana statusu zamówienia w przesłanym potwierdzeniu mailowym na "opłacone",
oznacza wpisanie na listę uczestników szkolenia. 

 

Do kiedy można zamówić szkolenie?

Do momentu, kiedy są wolne miejsca.
Jeśli szkolenie można zamówić online to oznacza, że miejsca są dostępne.

 

Mam kod rabatowy na szkolenie - w jaki sposób mogę go realizować?

Kody rabatowe można zrealizować podczas składania zamówienia. Ciąg cyfr lub liter umieść w polu:
KOD PROMOCYJNY i kliknij przycisk „aktywuj kod”. Rabat zostanie naliczony automatycznie.

 

Czy wybrane przeze mnie szkolenie się odbędzie?

90% szkoleń jest realizowana, ale zdarzają się odwołania z powodu nie zebrania się grupy.
Dlatego nie możemy zagwarantować, że szkolenie odbędzie się na pewno.
Prosimy o wzięcie tego pod uwagę podczas rezerwacji biletów i noclegów.
Jeżeli szkolenie zostanie odwołane zostaniesz poinformowany o tym mailowo lub telefonicznie.

 

Czy mogę zmienić zamówione i opłacone szkolenie na inne?

Tak, jeśli informacja telefoniczna lub mailowa wpłynie do nas min 7 dni przed datą rozpoczęcia szkolenia.
Można je wtedy zamienić na szkolenie o tej samej lub wyższej wartości.

Niestety nie zwracamy środków za niepojawienie się na szkoleniu, niezależnie od powodu nieobecności.

 

Czy mogę zrezygnować ze szkolenia? 

Rezygnację z uczestnictwa w szkoleniu należy zgłosić mailowo i/lub telefonicznie.
W przypadku rezygnacji z uczestnictwa w terminie do 7 dni przed datą rozpoczęcia szkolenia
(liczy się data wpływu oświadczenia o odstąpieniu od umowy w formie pisemnej lub telefonicznej),
Uczestnikowi przysługuje prawo zwrotu 90 % ceny szkolenia lub możliwość zamiany
szkolenia na inne o wartości nie niższej niż zakupione pierwotnie.

W przypadku otrzymania przez oświadczenia o rezygnacji ze szkolenia w terminie krótszym niż 7 dni
licząc od daty rozpoczęcia szkolenia uczestnik wyraża zgodę na to, że w przypadku rezygnacji ze szkolenia
lub nie wzięcia udziału w szkoleniu, Organizator zachowuje prawo do pełnego wynagrodzenia - ceny za szkolenie. 

 

Czy zrobić kiedy pojawia się sytuacja losowa i wiem, że nie będę obecna/obecny na szkoleniu?

Rekomendujemy aby w szkoleniu wzięła udział inna osoba niż pierwotnie zapisana.  

 

Czy w szkoleniu może wziąć udział inna osoba niż pierwotnie zapisana?

Oczywiście, istnieje taka możliwość, ale jednocześnie prosimy o poinformowanie
o takiej sytuacji mailowo lub telefonicznie.

 

Dlaczego szkolenie, na które się zapisałam/em zostało usunięte z harmonogramu? 

Szkolenie prawdopodobnie zostało odwołane.
Każdego uczestnika informujemy o tym indywidualnie - mailowo lub telefonicznie.

 

 


 

ORGANIZACJA SZKOLENIA

 

Jestem zainteresowana/zainteresowany szkoleniem, którego nie ma w harmonogramie? Co zrobić?

Można zadzwonić do nas i zapytać czy szkolenie o określonej tematyce pojawi się w harmonogramie. 

 

Czy organizowane są szkolenia w innych miastach?

Tak. Poza Warszawą organizowane są szkolenia Seminar Class lub szkolenia indywidualne.
Najświeższe informacje można sprawdzić w naszym HARMONOGRAMIE.

 

Ilu uczestników jest w grupie podczas szkolenia?

W szkoleniach warsztatowych może wziąć udział maksymalnie 15 osób.
Seminar Class to większa grupa - jest to szkolenie prowadzone w formie pokazu florystycznego. 

 

Czy muszę coś ze sobą zabierać na szkolenie?

Wszystkie potrzebne materiały i narzędzia florystyczne dostępne są na miejscu,
chyba, że w harmonogramie szkolenia podana zostanie informacja
o konieczności zabrania własnych narzędzi. 

 

 


 

FAKTURY I PŁATNOŚCI

 

Czy mogę dokonać płatności gotówką?

Jedyną formą płatności jest klasyczny przelew bankowy. Płatności należy dokonać przed rozpoczęciem szkolenia.
Niestety nie przyjmujemy płatności gotówką na miejscu.

 

Co zrobić jeśli zapisałam/zapisałem się na szkolenie tuż przed rozpoczęciem
i wiem, że moja płatność nie zostanie zaksięgowana przed rozpoczęciem się szkolenia?

Rekomendujemy przesłanie potwierdzenia wykonania przelewu na adres:
info(at)floralacademy.pl lub wykonanie przelewu ekspresowego.

 

Czy możliwe są płatności w ratach?
Płatność ratalna dostępna jest tylko dla wybranych szkoleń,
o czym informujemy w szczegółach dotyczących szkolenia. 

 

Co jeśli szkolenie nie zostało opłacone na czas?

Oznacza to, że miejsce nie zostało zarezerwowane.
Po upływie terminu płatności nie ma możliwości ponownego złożenia zamówienia.
Kiedy miejsca nadal są dotępne /szkolenie jest w sprzedaży/ można dokonać opłaty za szkolenie.

 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

W ciągu kilku dni od rozpoczęcia/odbycia się szkolenia prześlemy fakturę drogą mailową. 
Faktury wystawiane są wyłącznie na podstawie danych z formularza zgłoszeniowego
wypełnianego podczas składania zamówienia online.

 

 

Jaka wartość podatku VAT umieszczona jest na fakturze?

Szkolenia Seminar Class oraz Seminar Online objęte są 23% podatkiem VAT,
natomiast wszystkie szkolenia warsztatowe,
w których wykorzystywany jest materiał florystyczny są objęte podatkiem w wysokości 8 i 23%.
Jeśli potrzebujesz dokładnej informacji o koszcie netto
to prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem 790 790 125. 

 

 


 

DOJAZD I NOCLEG

 

Czy Floral Academy oferuje noclegi?

Nie posiadamy własnej bazy noclegowej ale chętnie pomożemy w rezerwacji
najbadziej komfortowego miejsca na nocleg. W tym celu prosimy o przygotowanie terminów noclegów
oraz budżetu jakim dysponujesz. Następnie prosimy o kontakt telefoniczny
pod numerem 790 790 125. Z chęcią pomożemy!

 

 


 

DOFINANSOWANIA DO SZKOLEŃ 

 

Czy Floral Academy oferuje dofinansowania do szkoleń florystycznych?

Jako oragnizator szkoleń możemy jedynie pomóc w znalezieniu odpowiedniej formy finansowania wybranego
przez Ciebie szkolenia. Najczęściej floryści mogą korzystać z finansowania KFS lub BUR,
a szczegóły i warunki najlepiej potwierdzić telefonicznie.

 

Jeśli nie znalazłaś/nie znalazłeś odpowiedzi na pytania to prosimy
o kontakt telefoniczny pod numerem: 790 790 125.

podaj email:

lub/i telefon