KWITNĄCY BIZNES | WARSZAWA

O SZKOLENIU

Zapraszamy na spotkanie warsztatowe, które będzie idealną odpowiedzią i źródłem rozwiązań dla Waszych biznesowych pytań i wątpliwości. To spotkanie dla właścicieli firm, pracowników oraz osób, które myślą intensywanie o założeniu własnej firmy. 
Zakładamy, że wszyscy uczestnicy są otwarci na wdrażanie biznesowych zmian oraz wprowadzanie kompromisów wynikających z nowo pojawiających się potrzeb klienta.

Podzielimy się z Wami naszym biznesowym doświadczeniem, nowoczesnym i innowacyjnym spojrzeniem oraz inspiracjami do silnego rozwoju kwiatowego biznesu. Opowiemy jak rozmawiać z klientami, jak proponować nasze rozwiązania, żeby efektywnie się rozwijać. Skupimy się na nowoczesnych kanałach komunikacji (facebook, pinterest, instagram) i wspólnie skalkulujemy przykładowy ślubny projekt. Pokażemy Wam, że możecie korzystać z wielu bezpłatnych narzędzi, które zwiększą efektywność ślubnych działań.

Gwarantujemy, że zaskoczymy Was wielokrotnie, ponieważ nie będziemy mówić o obowiązkowych, książkowych rekomendacjach obsługi klienta. Poruszymy najistotniejsze kwestie, czasami trudne do zrozumienia a z drugiej strony niezwykle funkcjonalne, które są naturalnymi, logicznymi elementami w kontaktach między ludźmi, jednocześnie perfekcyjnie mogą wspierać nasz rozwój. 

Dlatego też będziemy podejmować tematykę florystycznego biznesu, nie tylko z punktu widzenia właściciela firmy florystycznej, ale również z perspektywy klienta. Nauczymy się myśleć kategoriami konsumentów i postaramy się zrozumieć ich /zazwyczaj ukryte/ potrzeby. Wspólnie zastanowimy się nad procesem zakupowym w kwiaciarni lub ślubnej pracowni.

Odpowiemy sobie na pytania czy florystyczny biznes będzie się rozwijał i w jakim kierunku? Czy potrzeby konsumentów będą wspierały rozwój naszej kwiatowej branży i jak radzić sobie z wciąż pojawiającą się konkurencją z wielu stron? Na te pozornie trudne pytania odpowiemy wspólnie, ponieważ nasze spotkanie to nie wykład a dzielenie się obserwacjami, doświadczeniami i nowoczesnym florystycznym myśleniem.

 

ZAKRES TEMATYCZNY ZAJĘĆ

  • ​Obsługa klienta i budowanie ofert;
  • Kalkulacja projektu ślubnego;
  • Narzędzia marketingowe nowoczesnego florysty;
  • Facebook i social media;
  • Bezpłatne aplikacje wspierające rozwój Twojego biznesu.

 

PO SZKOLENIU

Samodzielnie stworzysz strategię swojej firmy, zrozumiesz potrzeby lokalnego klienta. Zainspirujesz się do wprowadzenia potrzebnych zmian i nowoczesnych rozwiązań, które pomogą przetrwać na zmieniającym się rynku kwiatów. Poznasz rekomendacje innych florystów, wymianiając się z nimi doświadczeniami i obserwacjami.

 

MIEJSCA SZKOLENIA

KAMPUS FA / PARK ROZWOJU
Konstruktorska 12, Warszawa
Wejście 3, piętro 3

 

SZCZEGÓŁY

TRENER / Michał Hibner

TERMIN / 1 października 2018 (poniedziałek: 10:00-16:00)

GRUPA / początkująca, średniozaawansowana i zaawansowana

CENA / 490 PLN brutto

W CENIE / dyplom oraz FA cafe

 

 
 

podaj email:

lub/i telefon