ZADOWOLONY KLIENT | Poznań

 DLACZEGO WARTO WZIĄĆ UDZIAŁ W SZKOLENIU? 

 
 ZADOWOLONY KLIENT, 
 czyli prowadzenie sprzedaży i obsługa klienta

 

To pierwszy we Floral Academy biznesowy Seminar Class (także z opcją + TRENING),
którego tematyka w całości koncentruje się na prowadzeniu sprzedaży i obsłudze klienta.
Na tym szkoleniu dowiesz się, jak sprawić, aby klient wyszedł od Ciebie zadowolony oraz żeby wracał
i „nabijał” wyższe paragony.  

 

 DO KOGO SKIEROWANE JEST SZKOLENIE? 

 

Adresaci naszego szkolenia to właściciele, menadżerowie
i wszyscy pracownicy firmy florystycznych, którzy:

•  mają bezpośredni kontakt z klientami, zajmują się ich obsługą, przyjmują zamówienia,
ustalają szczegóły zamówień i większych realizacji (np. ślubnych lub funeralnych);
•  rozpatrują reklamacje, rozwijają relacje z klientami firmowymi,;
•  prowadzą firmowy profil na Facebooku lub Instagramie,;
•   odpowiadają za komunikację z klientami i inną działalność promocyjną.  

 

 

  ZAKRES TEMATYCZNY SZKOLENIA  

 

 SEMINAR CLASS 

W trakcie biznesowego Seminar Class Zadowolony Klient:
• Scharakteryzujemy współczesnego klienta florystycznego: okolicznościowego, ślubnego, funeralnego;
• Opowiemy o zasadach prowadzenia subtelnej sprzedaży w swobodnej rozmowie z klientem.

•  Zaprezentujemy techniki zwiększania sprzedaży oraz sposoby na poprawę satysfakcji klienta z naszych usług.
•  Rozwiążemy przypadki trudnych sytuacji z klientami, z jakimi spotykacie się w Waszej codziennej pracy.
•  Nauczymy się prawidłowo reagować na kłopotliwe sytuacje (zniszczenia na sklepie, niewygodne pytania, uciążliwy klient).
•  Podpowiemy jak zorganizować „kącik usług ślubnych” i jak właściwie zająć się klientem ślubnym.
•  Przekażemy wskazówki, jak rozwijać usługi funeralne i profesjonalnie prowadzić florystykę pogrzebową.
•  Poznamy specyfikę klientów firmowych i instytucjonalnych.
•  Pokażemy jak przygotować katalog florystyczny i przykładowe oferty, jak pisać i odpowiadać na maile, prowadzić rozmowy przez telefon.
•  Opowiemy o prowadzeniu profili na Facebooku i Instagramie oraz o innych formach komunikacji i promocji Waszych firm.
 

 

 SEMINAR CLASS | + TRENING

Dzięki opcji Seminar Class | + TRENING, w mniejszej grupie uczestników, dodatkowo: 
•  Będziesz mieć możliwość indywidualnej rozmowy z trenerami i rozwiązania
Twoich własnych problemów z obsługą klienta,

•  Zyskasz więcej wskazówek i podpowiedzi,
• ​ Zrealizujesz ponadprogramowe ćwiczenia i symulacje rozmów „na żywo” z klientami
•  Przećwiczymy „na żywo” problematyczne rozmowy z klientami (zwroty i reklamacje, prośby o rabaty i upusty, krytyczne uwagi i sugestie ze strony klientów).

 

 

 

 

  INFORMACJE ORGANIZACYJNE  

HARMONOGRAM

 

 P O Z N A Ń 

27 LUTEGO | czwartek godz. 10:00-16:00 lub w opcji | + TRENING * 10:00 - 17:30 
* ilość miejsc w opcji | + TRENING jest ograniczona

MIEJSCE SZKOLENIA

MTP | Pawilon 15 - Poznań Congress Center | sale 0.A i 0.B

 

 

TRENERZY | Michał Hibner i Bartłomiej Stefańczyk 

GRUPA | szkolenie dla każdego

CENA | 350 PLN brutto lub w opcji | + TRENING 390 PLN brutto */ 1 dzień

* ilość miejsc w opcji | + TRENING jest ograniczona

Faktury przesyłamy w formie elektronicznej w ciągu 5 dni roboczych od zakończenia szkolenia

W CENIE | dyplom oraz FA cafe

PŁATNOŚĆ | przelew tradycyjny w ciągu 3 dni roboczych od daty rezerwacji miejsca

 

 
 
 

 

podaj email:

lub/i telefon